Важливо Правила відновлення доступу до акаунтів

Стан
В цій темі не можна розміщувати нові відповіді.
Шановні гравці SAMP UKRAINE, ласкаво просимо до технічної розділу нашого проєкту. Цей розділ був створений для виявлення технічних проблем із сервером, сайтом та форумом. Якщо ви стикаєтесь з будь - якою проблемою, то ви можете зв’язатися тут. Перш ніж створити власну тему, прочитайте правила цього розділу. Теми, які будуть створені з порушенням правил, будуть закриті без розгляду!

1. Правила створення тем.

  1. Кожна тема в цьому розділі повинна мати такий заголовок: "Nick_Name | Коротка суть проблеми»
  2. Кожна тема повинна бути заповнена по формі нижче:
  1. Ваш нік:
  2. Суть проблеми:
  3. Докази того що це ваш аккаунт(відео/скріншоти):
  4. Точна дата та час того, що сталося:
  1. Якщо ви хочете анонімно оголосити про будь -яку проблему, ви можете написати особистим повідомленням технічному спеціалісту розділу. Анонімність гарантована.
  2. Цей розділ не враховує теми наступного змісту.
  3. Скарги на адміністрацію сервера: Red.
  4. Теми без смислового навантаження.
  5. Теми, які створені з порушенням правил цього розділу.
  6. Створення неодноразових тем, до яких вже була отримана відповідь.
  7. Теми, на котрі питання вже є у нашому FAQ.
  8. Теми, в яких є пропозиції щодо вдосконалення сервера, для таких тем є відповідний розділ.
  9. Теми, в яких є запити у знятті блокування облікового запису гри, облікового запису форуму, IP -адреси або видалення з чорного списку проєкта, сервера, лідерів, адміністраторів та конкретної організації.
  10. Технічний розділ не враховує питань, пов'язаних з Донатом. Якщо у вас є проблеми з
  11. поповненням облікового запису, зверніться до відповідного підрозділу нашого форуму.



Загальні інформація про роботу технічного розділу



  • Ми не займаємося внутрішніми питаннями, що стосуються ігрових серверів, бан від адміністратора сервера або скарга на гравця. Для цього є спеціально відведені розділи.
  • Технічний розділ працює виключно зі скаргами технічного характеру (рестарти, пошук ників, проблеми з підключенням, відновлення майна, пошуком махінаторів тощо), інші скарги пишуться в спеціально відведені ним розділи або теми.
  • Технічний Розділ не включає в себе скарги на адміністрацію, гравців, модерацію, тощо. Для цього є спеціально відноведені розділи


  1. Технічний розділ не приймає скарги на адміністрацію серверів, включаючи кураторів, заступників головних адміністраторів та самих головних адміністраторів. Остаточний вердикт із скарги виносить головна адміністрація самостійно.
  2. У технічному розділі не займаються зняттям блокувань з IP-адрес, цим займається головна адміністрація ігрових серверів через спеціалізовані розділи.
  3. Скарги, пов'язані з будь-якими проблемами поповнення рахунку облікового запису (донат), описують максимально докладно з чеками оплати.
  4. Теми, які не оформлені згідно з правилами технічного розділу, підлягають закриттю. Форма, що надається під час оформлення теми, має бути заповнена повністю, починаючи від першого пункту, до закінчення останнім.
  5. У темах дозволяється залишати свої повідомлення лише тим, кого стосується ця тема (а саме: автор теми, модератори технічного розділу, керівництво та розробники проекту, головна адміністрація (за потреби)). Відповідати та спілкуватися з гравцями, які порушують правила заборонено та буде прирівнюватись до порушення правил розділу.
  6. Ми не займаємося відновленням загублених коштів та майна, яке було втрачено під час злому ігрового акаунту.
  7. До того ж, ми не відновлюємо кошти та майно, які були втрачені під час нонРП розлучення.
  8. Ми не займаємося відновленням облікових записів, які були продані на сайтах зі скуповування/продажу облікових записів або були помічені в підозрілій активності (заходи ботів на обліковий запис).
  9. Ми не займаємося відновленням втрачених ігрових акаунтів, які не мають прив'язаної пошти або прив'язки Google Authenticator.
  10. Відновлення форумного облікового запису аналогічно, проводиться власноруч.
  11. Не займаємося видаленням форумних облікових записів, ігрових облікових записів.
  12. Керівництво проекту та модератори технічного розділу не займаються зміною форумних нікнеймів, всі зміни відбуваються власноруч. Також технічний розділ не займається зміною нік у грі. Ви можете це зробити самі через /donate або старшу адміністрацію сервера, якщо це передбачено ситуацією.
  13. Технічний розділ не займається проблемами з звільненням з організації, виключенням з Сім'ї, тощо. Цим займається Адміністрація серверів.


  • Ми не змінюємо/видаляємо промокоди, які ви власноруч вказали. Будьте уважнішими і перевіряйте ще раз те, що ви вводите.
  • Ми не нагадуємо прив'язані до форумних облікових записів електронні пошти.
  • Ми не змінюємо класи будинків, також не додаємо гаражі. Це все через головну адміністрацію сервера.
  • Термін подання скарги становить 5 діб, залежно від ситуації можуть бути зроблені винятки. (ВАЖЛИВО)
 
Стан
В цій темі не можна розміщувати нові відповіді.
Угорі