Шановні гравці SAMP UKRAINE, ласкаво просимо до технічної розділу нашого проєкту. Цей розділ був створений для виявлення технічних проблем із сервером, сайтом та форумом. Якщо ви стикаєтесь з будь - якою проблемою, то ви можете зв’язатися тут. Перш ніж створити власну тему, прочитайте правила цього розділу. Теми, які будуть створені з порушенням правил, будуть закриті без розгляду!
1. Правила створення тем.
- Кожна тема в цьому розділі повинна мати такий заголовок: "Nick_Name | Коротка суть проблеми»
- Кожна тема повинна бути заповнена по формі нижче:
Ваш нік: Суть проблеми: Докази того що це ваш аккаунт(відео/скріншоти): Точна дата та час того, що сталося:
- Якщо ви хочете анонімно оголосити про будь -яку проблему, ви можете написати особистим повідомленням технічному спеціалісту розділу. Анонімність гарантована.
- Цей розділ не враховує теми наступного змісту.
- Скарги на адміністрацію сервера: Red.
- Теми без смислового навантаження.
- Теми, які створені з порушенням правил цього розділу.
- Створення неодноразових тем, до яких вже була отримана відповідь.
- Теми, на котрі питання вже є у нашому FAQ.
- Теми, в яких є пропозиції щодо вдосконалення сервера, для таких тем є відповідний розділ.
- Теми, в яких є запити у знятті блокування облікового запису гри, облікового запису форуму, IP -адреси або видалення з чорного списку проєкта, сервера, лідерів, адміністраторів та конкретної організації.
- Технічний розділ не враховує питань, пов'язаних з Донатом. Якщо у вас є проблеми з
- поповненням облікового запису, зверніться до відповідного підрозділу нашого форуму.
Загальні інформація про роботу технічного розділу
- Ми не займаємося внутрішніми питаннями, що стосуються ігрових серверів, бан від адміністратора сервера або скарга на гравця. Для цього є спеціально відведені розділи.
- Технічний розділ працює виключно зі скаргами технічного характеру (рестарти, пошук ників, проблеми з підключенням, відновлення майна, пошуком махінаторів тощо), інші скарги пишуться в спеціально відведені ним розділи або теми.
- Технічний Розділ не включає в себе скарги на адміністрацію, гравців, модерацію, тощо. Для цього є спеціально відноведені розділи
- Технічний розділ не приймає скарги на адміністрацію серверів, включаючи кураторів, заступників головних адміністраторів та самих головних адміністраторів. Остаточний вердикт із скарги виносить головна адміністрація самостійно.
- У технічному розділі не займаються зняттям блокувань з IP-адрес, цим займається головна адміністрація ігрових серверів через спеціалізовані розділи.
- Скарги, пов'язані з будь-якими проблемами поповнення рахунку облікового запису (донат), описують максимально докладно з чеками оплати.
- Теми, які не оформлені згідно з правилами технічного розділу, підлягають закриттю. Форма, що надається під час оформлення теми, має бути заповнена повністю, починаючи від першого пункту, до закінчення останнім.
- У темах дозволяється залишати свої повідомлення лише тим, кого стосується ця тема (а саме: автор теми, модератори технічного розділу, керівництво та розробники проекту, головна адміністрація (за потреби)). Відповідати та спілкуватися з гравцями, які порушують правила заборонено та буде прирівнюватись до порушення правил розділу.
- Ми не займаємося відновленням загублених коштів та майна, яке було втрачено під час злому ігрового акаунту.
- До того ж, ми не відновлюємо кошти та майно, які були втрачені під час нонРП розлучення.
- Ми не займаємося відновленням облікових записів, які були продані на сайтах зі скуповування/продажу облікових записів або були помічені в підозрілій активності (заходи ботів на обліковий запис).
- Ми не займаємося відновленням втрачених ігрових акаунтів, які не мають прив'язаної пошти або прив'язки Google Authenticator.
- Відновлення форумного облікового запису аналогічно, проводиться власноруч.
- Не займаємося видаленням форумних облікових записів, ігрових облікових записів.
- Керівництво проекту та модератори технічного розділу не займаються зміною форумних нікнеймів, всі зміни відбуваються власноруч. Також технічний розділ не займається зміною нік у грі. Ви можете це зробити самі через /donate або старшу адміністрацію сервера, якщо це передбачено ситуацією.
- Технічний розділ не займається проблемами з звільненням з організації, виключенням з Сім'ї, тощо. Цим займається Адміністрація серверів.
- Ми не змінюємо/видаляємо промокоди, які ви власноруч вказали. Будьте уважнішими і перевіряйте ще раз те, що ви вводите.
- Ми не нагадуємо прив'язані до форумних облікових записів електронні пошти.
- Ми не змінюємо класи будинків, також не додаємо гаражі. Це все через головну адміністрацію сервера.
- Термін подання скарги становить 5 діб, залежно від ситуації можуть бути зроблені винятки. (ВАЖЛИВО)